Funktionsbeskrivelse
Organisationen i virksomheden er indrettet efter et decentralt netværk, hvorfor beslutninger kan effektueres hurtigt i relation til de enkelte opgaver ud fra de retningslinjer som er formuleret i virksomhedens politikker.
Virksomheden har basis i en effektiv organisation, som kan navigere hurtigt og effektivt ud fra de opgaver som eksisterer eller måtte opstå.
I det efterfølgende beskrives et udsnit af de enkelte funktioner i organisationen.
Sanitører / Cleaning Staf
Medarbejdernes primære funktioner omfatter
• Udførelse af arbejdsopgaver i henhold til gældende instruktioner, kvalitetskrav og miljøbeskrivelser.
• Deltage aktivt i jobtræning / uddannelse.
• Medvirken ved træning af nye medarbejdere.
Kontrollant / Controller Staf
Kontrollantens primære funktion omfatter:
• Udførelse af kvalitetskontrol i henhold til gældende retningslinjer
• Ansvarlig for lokalt lager af kemikalier og udstyr.
• Ansvarlig for instruktion og oplæring af nye medarbejdere.
• Daglig arbejdsledelse og kvalitetskontrol samt fastholde en åben dialog med kunden.
Korrekt instruktion i brug af kemikalier, redskaber og maskiner, således at arbejdet til stadighed udføres i overensstemmelse med virksomhedens politikker.
Driftchef / COO
• Ansvar for daglig driftsledelse.
• Foretagelse af kontrol – og servicebesøg efter virksomhedens gældende retningslinjer.
• Til stadighed at tilsikre, at virksomhedens overordnede politikker for miljø, kvalitet og produktivitet efterleves.
• Medvirken ved tilbudsgivning og igangsætning af nye serviceopgave.
• Ansvarlig for at alle kontraktlige forpligtigelser overholdes.
• Driftschefen indgår i et tæt samarbejde med ” operation department ” med CEO QA og CSO.
Administration
Administrationens primære funktioner omfatter:
• Et naturligt bindeled mellem kunde og driftsansvarlig.
• Lønadministration.
• Bogføring- finans.
• Udførelse af daglige kontorrutiner, herunder indkøb.
Kvalitetsafdeling / QA
Kvalitetsafdelingens primære funktioner omfatter:
• Ansvar for vedligeholdelse og udviklingen af virksomhedens kvalitetsstyringssystem- QMS.
• Udførelse af interne audit i relation til virksomhedens kvalitetssystem.
• Sparring til videreudvikling af fælles kvalitetstiltag mellem kunder og virksomhed
• Visuel som bakteriologisk kontrolbesøg.
Salgsafdeling / CSO
Salgsafdelingens primære funktioner omfatter:
• Opsøgende salg gennem mailkampagner, telefonopkald eller personligt besøg
• Udarbejdelse af brochure og salgsmateriale
• Kalkulerer tilbudsmateriale, samt færdigforhandle kontakter.
• Deltage aktivt under opstart hos nye kunder.
Salgsafdelingen er et homogent bindeled imellem kunder og driftsafdelingen i relation til det daglige arbejde.
Direktør / CEO
Direktørens primære funktioner omfatter:
• Ledelse af virksomhedens daglige drift i et nært samarbejde med de øvrige medarbejdere i organisationen.
• Tilsikre en effektiv og optimal kundeservice og dialog, intern som ekstern.
• Tilsikre vedligeholdelse af relevante jobtræning / procedurer og uddannelse følger den aktuelle udvikling.
• Efterleve og videreudvikle virksomhedens overordnede politikker herunder QMS.